Niezalogowany
Jakie przedmioty trzeba zdawać na maturze?
~w, 3.09, 19:40
wiedza o kulturze owszem :)
~ooo, 3.09, 20:07
wiedza o społeczeństwie... ale to przecież moim zdaniem to nie potrzebne historia to i owszem ale wos łeee
~w, 3.09, 20:14
hmm... aktor powinien być mądry :) a jeśli mamy wchodzić w szczegóły, to teatr porusza również- od wieków- sprawy społeczeństwa począwszy od problemów ludzi po problemy polityczne... czyż nie?
~w, 3.09, 20:35
tak się składa "ułomny" człowieku, że tu studiuję
~oyo, 3.09, 20:50
Język obcy nowożytny to zazwyczaj ten język, którego uczą w szkole, np. niemiecki, angielski, francuski itd. Nie jest takim językiem łacina - to do tej osoby, która twierdzi, że nowożytnych w szkole nie uczą. Napiszę jeszcze raz - jeżeli zda się maturę z jakiegoś przedmiotu, z którego będzie się egzaminowanym na teorii, jest się z tej części zwolnionym, a punkty są przeliczane. Jeżeli jednak ktoś upiera się, by być egzaminowanym dodatkowo np. z historii sztuki, którą zdawał, musi napisać podanie w tej sprawie. I tyle w tym temacie. Żeby przystąpić do egzaminów wystarczy zdać to minimum programowe, czyli polski + obcy + przedmiot wybrany.
~g, 3.09, 21:21
DZIĘKI!!!!!!!!!
~daVid, 3.09, 21:54
Alexa, 3.09, 17:46
parafrazuje-"a co to znaczy że język nowożytny?? przecież tego nigdzie nie uczą!!!"

ludzi wy sie z choinki urwaliscie? jak macie zadawac pytania swiadczace o waszym intelekcie to lepiej sie ugryzcie w jezyk!! bo sie sami dyskryminujecie...jest sprytna stronka zowiaca sie gogle.com tam wszystko znajdziecie chocby i wspomniane odcinki mody na sukces xD
j. nowozytni: angielski, niemiecki, rosyjski, itd
~Nickolas, 4.09, 19:14
ale z was debile! po co tak wszystko piepszyć jakbyście nie mogli w prost napisać! droga ooo aby dobrze przygotować się do matury powinnaś na poziomie rozszerzonym wybrać te oto przedmioty: j. polski, historię i wos.
~xx, 10.09, 16:52
"powinnaś na poziomie rozszerzonym wybrać te oto przedmioty: j. polski, historię i wos."

Nic bardziej mylnego !
Przeliczana jest tylko matura z j.nowożytnego czyli najczęściej angielskiego. Historię i WOS można sobie darować i nie pisać z nich matury - mówi to Wam student :]
~:), 11.09, 20:45
no dobra a czy te przedmioty muszą być rozszerzone ?? tz.np. angielski..jak sie zda na poziomie podstawowym to się nie dostnie do szkoły...??
~Marcin, 11.09, 22:52
Dostaniesz się tyle, że jeżeli masz z podstawowego angielskiego 100% to dostajesz 5 pktów , jeżeli zdajesz go na rozszerzonym i zdobywasz 100% to dostajesz 10 pktów. W sumie ten teoretyczny egzamin to jest taki,... dziwny. Nie chodzi oto aby być super prymusem tylko coś sobą reprezentować :-)
~:), 12.09, 20:59
wątpie żeby dostała 100% z anglika hehe:D:D ale oni chyba nie patrzą aż tak na mature i świadectwo tylko na to czy umiesz grać itp.
~Marcin, 13.09, 22:11
Dokładnie.
~aga, 14.09, 10:20
a dlaczego watpisz? moze dostanie 100 %
~:), 14.09, 11:56
lubie angielski ale widze że robiąc testy na lekcjach w szkole niezabardzo mi to idzie więc pewnie na 100% nie mogę liczyć :)
[1][2][3]
Musisz być zalogowany aby móc dodać odpowiedź.
kubasto.com